Espargaro az Apriliánál folytatja!

Feladva:2016-08-04 23:59:32

A szezon végén csapatot váltó spanyol motoros őszintén beszélt arról, miért csalódott jelenlegi munkaadójában és miért izgatott az új projekt miatt. Azzal ugyanakkor ő is tisztában van, hogy sok munka vár még rájuk a noale-i gyártónál


Aleix Espargaro azok után ábrándult ki a Suzukiból, hogy a „kékek” Maverick Vinales Yamahához való távozását követően nem vele igyekeztek először megállapodni a hosszabbításról, hanem helyette megszerezték a Ducatinál kegyvesztetté váló Andrea Iannonét. A spanyol már akkor csalódottságát fejezte ki a japán gyártó irányába, majd amikor leigazolták a Moto2-ben vitézkedő Alex Rinst, biztossá vált a távozása. Espargaro végül a Gresini Racing Team Apriliánál kötött ki, ahol a szintén a középső géposztályból érkező Sam Lowes csapattársa lesz 2017-ben. A rutinos pilóta elárulta, miért esett jól neki a noale-i márka megkeresése és a velük kötött megállapodás:



„Rendkívül motivált vagyok az Aprilia által felkínált lehetőség miatt. A legfontosabb dolog, hogy megbíznak bennem és teljesen szabad kezet kaptam” – nyilatkozta Espargaro a Motorsport.com szakoldalnak.

A versenyző összehasonlította a két csapat hozzáállását is: „Kicsit szomorú vagyok, hogy elhagyom a Suzukit. Viszont kicsit hiányzott az a szeretet és ragaszkodás, amit az Apriliától végig megkaptam. Emiatt vagyok a legizgatottabb: a tény miatt, hogy bíznak bennem. Végig világossá tették számomra, hogy az a fontos nekik, hogy a projekt részese lehessek, és ez minden versenyzőt elégedettséggel tölt el.”



Espargaro számára nem lesz ismeretlen az Aprilia, hiszen 2012-ben és 2013-ban az Aspar Team révén már dolgozott velük, ráadásul az együttműködés sikeresnek is bizonyult, hiszen mindkétszer megnyerték a CRT-kategóriát: „Nagyon jó emlékeim vannak az Apriliáról. Részben a velük és az Asparral eltöltött két évemnek köszönhetően kerültem a Suzukihoz is” – fogalmazott a spanyol, aki azzal is tisztában, milyen helyzetben van a csapat, ahova megérkezik jövőre: „Nulláról kell kezdenünk, de szerintem a Suzukinál a kezdeteknél rosszabbak voltak az alapok, mint amellyel most az Aprilia rendelkezik, szóval szerintem jó munkát végeznek. Az Asparnál töltött éveim alatt az a gép tulajdonképpen egy Superbike-motor karbon fékekkel és még néhány dologgal, a végére mégis versenyképessé tettük.”



Fotó: MotoGP Media


Forrás : P1race



Szólj hozzá,vagy oszd meg: