Aprilia Indiában

Feladva:2014-04-22 08:44:59

Helyben összerakott motorokkal szerzene Indiában piacot az Aprilia.
A Piaggio csoport igyekszik nagyobb szeletet kihasítani az indiai piacból, ezért az Aprilia jelenleg kínált öt modelljét helyben fogják összeszerelni.
Ezzel jelentősen csökkenhet az áruk, ami miatt növekedhet a kereslet. Ha fellendül az Aprilia forgalma, akkor hamarosan a Moto Guzzi esetében is hasonló lépésre lehet számítani a konszerntől.


Az Aprilia pontosan 10 éve tagja a Piaggio vállalatnak. Néhány másik márkával együtt a konszern így a világ negyedik legnagyobb, motorkerékpár-gyártókat tömörítő csoportja, melynek legújabb célja, hogy még több piacot szerezzen Indiában.


A dél-ázsiai ország ugyanis a világ egyik legjobban fejlődő gazdasági térsége. Ennek köszönhetően pedig folyamatosan növekszik az igény a jobb minőségű motorkerékpárok iránt. Ezt meglovagolván az utóbbi időben több vállalat is megpróbált kihasítani egy nagyobb szeletet az ottani kereskedésből, azonban ezt gazdaságosan csak úgy tudják megtenni, hogy az adott modellek összeszerelését helyben végzik. Az indiai törvények ugyanis a teljesen kész állapotban importált járművekre óriási vámot vetnek ki, ami lényegében versenyképtelenné teszi ezeket a kétkerekűeket a belföldön összerakottakkal szemben. Ezért a Piaggio-nál úgy határoztak, hogy az Aprilia kapcsán is megteszik a szükséges lépéseket. Az olasz vállalat jelenleg öt modellt kínál Indiában. Az RSV4, a Touno V4, a Dorsoduro, a Mana és az SRV850-es robogó azonban nem fogy igazán jól, mert ezek a gépek nagyjából 40 százalékkal drágábbak a konkurens gyártók termékeinél.


A mostani elképzelések szerint, ha ezzel a lépéssel sikerül felkelteni a dél-ázsiai náció motorosainak érdeklődését az Aprilia-k iránt, akkor a közeljövőben a Piaggio egy újabb márkát, a Moto Guzzi-t is bevezeti hasonló módon erre a hatalmas piacra.


 Forrás: www.apriliamotor.hu



Szólj hozzá,vagy oszd meg: